Magic Mike


Avrunda kvällen inne i biosalongen with my lovies dreglandes framför Channing Tatum. Herre jävlar vilken film!!! (!!!!!!) Var som en katt där inne i salongen, dog och återuppstod flera gånger om. Ni som inte tagit er tid och kollat på den ännu borde gå in på Sf nu på direkten och boka platser! Ni kan inte vara missnöjda. Helt sjukt. Tror det är dags att gå över till något annat känner jag.. Efter bion tog jag och Olvan oss en promenad upp till Väster där gullepluttan vänta tillsammans med mig på min buss. Fick även höra att det varit skottlossning i Hageby? Scary.. Gillas icke!! Fredag imorgon och den invigs med en härlig sovmorgon istället för en lektion som egentligen skulle startat runt 8.00. Me gusta. Min fredag ser redan fullspäckad ut och jag har mycket inplanerat.. Även resten ut av helgen är uppbokad. Ska straxt krypa ner i sängen och få mig lite skön sömn. Sover så himla illa nu för tiden så är riktigt trött.. GN ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0