Mycket lyckad dag!


Mot tävling!


Nyfriserad och fin.


Nyduschad. Haha gull!!

Gud vilken lyckad dag och ett riktigt bra avslut på denna helg! Söndagen välkomnades inte med sovmorgon, tvärt om. Uppe vid 06.00 redo för en tävlingsdag på bortaplan. Idag var det dressyren som fick äga rum, något jag verkligen älskar och är väldigt förtjust i. Vi startade en LB:0 och DM-klass i lag/individuell  Första klassen (LB) gick han ändå väldigt bra i, trots lite morgontrött och lite spända nerver men slappna av riktigt bra sen. Dock var det en snål jävel till domare som gav ut alldeles för låga poäng till alla.. Lite surt. Kom precis utanför placering där och hamna på en 4:e plats vilket jag nöjer mig med, inget snack om den saken! Vidare till DM-klassen där vi tävlade i lag samt individuell där laget hamna på en 4:e eller 5:e plats och jag själv kom på en 2:a plats!!  Landa på 64 % och vinnaren på 66 %. Sjukt nöjd över honom och är hur jäkla nöjd som helst! Många från Norf var där och hjälpte till samt fota så bilder kommer också! (Förhoppningsvis redan ikväll)
♥ Felix


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0