Saturday night


Lördagags-kvällen spenderades ute i Lindö där det vankades för lite fest med en drös härliga människor. Hade en jätterolig kväll och det är något jag verkligen tackar för. Även en väldigt fin lördag tillsammans med my soulmate Saga. Kom hem sent inatt och inte mycket sömn blev det för min del, klockan ringde 06.30 och det var så att jag kröp ner från sängen. Hoppsan Kerstin?? Trots bakis och så sjukligt seg så tog jag mig upp till stallet där det var dags för hoppträning för Jenny vilket gick både upp och ner. Morgontrött ponny och en trött ryttare.. Vi fick till en fin runda i slutet och det var ett bra avslut på den lektionen. Emma kom under eftermiddagen då vi la oss i sängen och hade lite tjejsnack samt hade det bra framför tv:n där "Ensam hemma" filmen spelades. Världens bästa!!! Mot kvällen tog vi en promenad innan hon begav sig hemåt.. Fin dag som alltid med min fin fina vän. Rörde mig bort till Saga en stund för lite skratt och prat innan jag landa här, där jag även ska stanna resten av kvällen! Nu - X factor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0