Saturday


Godkväll! Tänkte börja med att berätta lite om gårdagen som spenderades med Felicia och Saga. Fest för våran del och natten hade mycket att bjuda på! Kom hem under nattens gång och somna bredvid mina hjärtan som jag även vakna upp bredvid idag. Felicia åkte hem tidigare medans jag och Saga låg och sov lite extra länge. Så gudomligt jävla underbart. Starta denna morgon med en stadig frukost innan jag bytte om till stallkläder och åkte upp till min fina pojk som stod inne i stallet helt genomsur. Kraken.. Även fixat lite annat till morgondagen då det vankas lite dressyrtävling! Så ikväll blir det en ta-hand-om-sig-själv tid och jag ska straxt krypa ner i ett varmt bubbelbad  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0