Sen uppdatering


Har inte haft någon tid till att blogga under dagen. Om vi fortsätter där vi avslutade sist så gjorde jag mig i ordning lite frukost och såg på barnprogram. Barnsligt är bäst. Tog där efter tag i städningen samt byggde ihop min nya klädställning helt själv.. Observera HELT SJÄLV. Cred till mig där! Åkte sedan bort till affären med mamsen för att inhandla blonda slingor. Japp ni läste rätt. Blonda. Vidare hem till min prinsessa Saga som jag har spenderat hela kvällen med, X-factor och färgning av mitt hår. Ska nämligen bli lite mer ljushårig, dock inte blond! Just nu ser jag ut som en jag vet inte vad.. lite svart,brunt,rött,orange men ja vad hade jag förväntat mig?? Tur att det är höst då det bara är att slänga på sig en mössa  Dock är jag rätt förvånad över att det endast var slingor samt första gången och dessutom på svart hår. Wow! Men vi kommer att köra en omgång till imorgon och lite mer i veckan. Imorgon är det en ny vecka som drar igång och vi går bara 4 dagar denna vecka.. studiedag på onsdag vilket äger stenhårt! Ska nu gå ner och göra mig lite Kesella/hallon och där efter sova. GN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0