Just smile



Mätt och belåten lutar jag mig nu tillbaka i soffan hemma hos Saga. Ikväll intar vi våra roller som barnvakter åt hennes söta lillasyster! Vi har varit och handlat godis, mat samt hyrt lite filmer vi ska titta på. Just nu är det filmen "Upp" som gäller, haha en söt barnfilm skadar aldrig! Perfekt på en fredag som denna då man är lite extra seg efter en lång dag i skolan. Går hem till mig någon gång senare inatt då jag ska nöta in dressyrprogramen jag ska kunna, så dom verkligen sitter. Dom har ännu inte fastnat HELT. ILLA. Imorgon ringer klockan tidigt och stallet kallar, ska vara där exakt heeela dagen samt sova där. Men jag kommer hem någon timme på dagen då jag kan passa på att uppdatera er lite! På söndag är det dags för DM på Nfk och det är något jag verkligen ser fram emot. Något jag där i mot inte ser fram emot är att jag har plugg som väntar när jag kommer hem på eftermiddagen helt slut och måste då sätta mig ner med det. Och en skolvecka som är väldigt krävande, fylld med inlämningar och uppgifter. Äsch dumt att klaga! Here we go babys 


Kommentarer
Postat av: Tiffany Telfer

Åhh, va fin du är när du ler med tänderna!!!
Vackra du<3

Svar: Åhh, massa massa tackisar!!! Min vackra prinsessa<3
Johanna

2012-09-15 @ 11:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0