Sick girl

Åkte till skolan imorse trots att jag vakna upp genomförkyld. Väl i skolan jobbade jag på riktigt bra så att man inte hamnar efter nu det första man gör. Så fort jag och Saga landa här hemma kom febern och vi har haft sjukstuga här hemma. Båda två ligger i feber och komiskt nog blir vi alltid sjuka samtidigt! Hehe. Jag har sovit i flera timmar och Saga åkte hem för en stund sen. Fina vän som varit här iallafall! Ligger nu framför tv:n och doserar mediciner, har verkligen inte tid att vara sjuk just nu. Även min älskade storebror fyller år idag och min familj är just nu ute och äter på en jättefin restaurang.. Så himla tråkigt att jag inte kunde följa med  Ska se om jag får i mig lite att käka och sedan gå och bädda ner mig igen. Hatar att må såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0