Skolfoto


Hello! Ovan ser ni en snabb bild vi tog innan fotograferingen. Nu har vi MA/NO fram till lunch och där efter har vi bara en lektion kvar. Skönt! Har även fått kvällen inplanerad och den kommer att spenderas först med Emma då vi ska fixa lite ärenden på Maxi. Kan hända att jag får med mig något hem  Där efter blir det middag och sleep-over hos min favorit-Olvis. Pefekt torsdag!
P.s Oscar i min klass är sååå bäst puws puws ♥♥
Och även en liten grej jag missade att skriva om som min fina kåmpis har gett mig bakläxa på. Gick en längre kvällspromenad igår med Saga till Ica, köpte lite gott till kvällen. Även lite skratt och tjejsnack hans med! Förlåt älskliiiing. LOVE YOU


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0