Uppdate from E


Tänkte bara slänga upp en kort uppdatering om dagsläget. I skrivande stund befinner jag mig hemma hos Emma. Vi kom precis hem från att ha träffat lite vänner och frusna som vi är slängde vi oss ner i sängen och har nu krupit ner med varsit duntäcke. Love love love. Vi har även haft lite tacomys här hemma! Nu blir det tv-tittande tills vi somnar. MYS. Imorgon väntas en dag med mycket ärenden with my mom i Linköping ♥ På kvällen blir det lite festligheter och jag känner redan nu att lördagen kommer att bli lyckad! Snart lägger batteriet i datorn av och jag ska inte bli långdraging. God natt kära kära ni. Så glad. Så lycklig. Bästa. Ever 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0